Zgłoszenia spraw
Zgłoszenia spraw przyjmowane są:
- osobiście w sekretariacie szkoły w godzinach pracy sekretariatu:
- poniedziałek i czwartek w godz. 8:00 - 17:00
- wtorek i środa w godz. 8:00 - 16:00
- piątek - sekretariat nieczynny dla interesantów - prace wewnętrzne
Podczas zebrań z rodzicami sekretariat jest czynny do godz. 19:00 - telefonicznie pod numerem:
- tel. 22 811 11 44 - zgłoszenia pisemne należy kierować na adres:
03-243 Warszawa, ul. św. Hieronima 2 - zgłoszenia drogą elektroniczną wysyłane na adres:
sekretariat.sp275@eduwarszawa.pl -
adres do e-doręczeń: AE:PL-86276-24860-RVJRB-19
Warunkiem wszczęcia postępowania wyjaśniającego jest wskazanie w treść kierowanej korespondencji:
- osoby wnoszącej sprawę (imię i nazwisko)
- adresu (kodu pocztowego, miejscowości, ulicy, numeru domu i mieszkania, telefonu kontaktowego)
- przedmiotu sprawy, której dotyczy.
Korespondencja nie spełniająca powyższych wymogów może być traktowana jako anonimowa opinia i wykorzystana jedynie w celach służbowych.
Specjaliści przyjmują interesantów wg. harmonogramu pracy umieszczonego na stronie: https://sp275targowek.eduwarszawa.pl/strefa-rodzica/pomoc-psychologiczno-pedagogiczna/
Wychowawcy klas, grup przedszkolnych, nauczyciele dydaktycy przyjmują rodziców w dniach zebrań (wg kalendarza zebrań – inf. na https://sp275targowek.eduwarszawa.pl/strefa-rodzica/kalendarz-roku-szkolnego/) lub bezpośrednio po uprzednim umówieniu się poprzez dziennik Librus lub telefonicznie.
W nagłych przypadkach niecierpiących zwłoki należy kontaktować się z sekretariatem szkoły, który niezwłocznie przekazuje informacje wskazanemu pracownikowi, wychowawcy, nauczycielowi przedmiotu, specjaliście.
Metryka
changes-registry
Expand